تحقیقات بازاریابی

تحقیقات بازار کمی با عدد و رقم و طراحی سنجه های مقایسه‌ایِ درست می‌تواند به مدیران در مواردی نظیر:
- شناخت نگرش مصرف کننده نسبت به محصول و قیمت محصولات ما و رقیب
- ساختار بازار شامل وضعیت تأمین کننده‌ها، کانال‌های توزیع و مصرف‌کننده‌ها
- بررسی بازار با هدف توسعه محصول
- بهینه سازی و افزایش اثربخشی تبلیغات
- کسب شناخت از رفتار خرید و رفتار مصرف
و هر آنچه از بازار برای صاحبان کسب و کار مهم است، کمک کند.

۳ لایک :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
پیامبر اکرم(ص) فرمودند: اگرکسی حتی یک برگه علمی از او در دنیا باقی بماند، در روز قیامت همان برگه حایل او در مقابل آتش جهنم خواهد بود.
اینجا مکانی است برای به اشتراک گذاشتن آنچه که در حوزه تخصصی مدیریت یاد می‌گیرم و به دیگران آموزش می‌دهم.
در صورت داشتن سؤال و یا نیاز به کمک، با من تماس بگیرید.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان