جملات مشتری پسند و برندینگ به سبک رانندۀ تپسی

اگر بخواهم ده عیب و ایراد اصلی فرهنگ خودمان را بشمارم، قطعات عدم وجود خلاقیت و نوآوری یکی از چندتای اول آن خواهد بود. خلاقیت و نوآوری یک موضوع ذاتی نیست بلکه با تمرین و ممارست بوجود می‌آید و اگر جامعه‌ای به کپی‌کاری از روی دست بقیه می‌پردازد و توانایی تولید محتوای جدید ندارد، بخاطر تنبلی و سستی فکری و ذهنی است. اگر به کودکان از سنین پایین خلاقیت آموزش داده شود، آنگاه شاهد جامعه پویاتری خواهیم بود. متاسفانه هرکس فکر می‌کند خودش در این حوزه توانمند است اما توانایی ایشان در حد کپی کاری از روی دست رقبا است. 
تشخیص نیاز مشتریان و برآورده سازی آن یکی از موضوعاتی است که مدام در حوزه خدمات پس از فروش به آن می‌پردازم. وظیفه خدمات پس از فروش فقط سرویس و نگهداری نیست. بلکه توانایی تشخیص نیازهای مشتریان و برآورده سازی آن است تا بتوان مشتریان وفاداری پرورش داد.
این راننده خوش ذوق نمونه و مصداق یک خلاقی است که شاید بهتر باشد تپسی قدر ایشان را بداند. 
برای سازمان‌هایی که بدنبال روش‌های وفادارسازی مشتریان خود هستند، این توانمندی و تخصص بنده در شناسایی نیاز مشتریان می‌تواند کارگشا و سازند.

۴ لایک :)
دمش گرم🌷
آفرین به این راننده‌ی خوش ذوق. اگرچه برای خیلی‌ها مثل من صرف برخورد خوب راننده بیشتر از تمامی اینها با‌ارزشه.

متاسفانه جمله‌ی آخرتون نیمه‌کاره تموم شده. فکر می‌کنم جملتون این بوده : « می‌تواند کارگشا و سازنده باشد».
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
پیامبر اکرم(ص) فرمودند: اگرکسی حتی یک برگه علمی از او در دنیا باقی بماند، در روز قیامت همان برگه حایل او در مقابل آتش جهنم خواهد بود.
اینجا مکانی است برای به اشتراک گذاشتن آنچه که در حوزه تخصصی مدیریت یاد می‌گیرم و به دیگران آموزش می‌دهم.
در صورت داشتن سؤال و یا نیاز به کمک، با من تماس بگیرید.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان