اگر ابزار تولید محتوا بسیار راحتتر از زمانهای گذشته شده، این به آن معنا نیست که از خط قرمزها و حریمهای شخصی خارج شویم و قبح شکنی بکنیم.
عادت ماهیانۀ زنان، مسألهای نیست که نیاز به هیاهوی محتوایی داشته باشد! این درست مانند این است که عارضۀ مشابه آقایان در این امر را یک ترند محتوایی کنیم که بگوییم مثلاً در ماه دو سهمیه به هر مردی داده شود که اگر صبح از خواب بیدار شد و دید هوا پس است! اجازه داشته باشد چند ساعت دیرتر بیاید و جزء مرخصیهایش به حساب نیاید.
میتوان امتیازات رفاهی آرامشدهنده به کارکنان داد و در عین حال برای این حریم شخصی انسان، احترام قائل شد. بگذاریم برخی مسائل، پنهان بماند و حریمهایی از بین نرود؛ مطمئن باشیم محیط سالمتری از لحاظ اخلاقی خواهیم داشت.