منحنی پذیرش نوآوری راجرز

در بازاریابی مدلی به اسم منحنی پذیرش نوآوری راجرز است که افراد را به پنج دستۀ نوجویان، پذیرندگان اولیه، اکثریت اولیه، اکثریت ثانویه و کندپذیرندگان تقسیم می‌کند.
در تحقیقی از مدل دیگری به اسم برداشت از خود مال هاترا و مدل راجرز استفاده کردیم و معلوم شد افرادی که به نوآوری روی خوش نشان می دهند، خودشان را غیررسمی و بی‌تکلف می دانند.
این یعنی تبلیغات و برندسازی محصولات نوآورانه باید ویژگی راحت و غیر رسمی را داشته باشد و بازاریابیِ محصولات جاافتاده برای کندپذیرندگان و اکثریت ثانویه باید رسمی و فرمال باشد.

۳ لایک :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
پیامبر اکرم(ص) فرمودند: اگرکسی حتی یک برگه علمی از او در دنیا باقی بماند، در روز قیامت همان برگه حایل او در مقابل آتش جهنم خواهد بود.
اینجا مکانی است برای به اشتراک گذاشتن آنچه که در حوزه تخصصی مدیریت یاد می‌گیرم و به دیگران آموزش می‌دهم.
در صورت داشتن سؤال و یا نیاز به کمک، با من تماس بگیرید.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان