اهمیت محتوای فاکتور فروش در بازاریابی محتوایی مجدد

محتوای فاکتور فروش می تواند ویترین ماندگار شما در منزل مشتریان باشد.

ادامه مطلب ۰ نظر

نرخ تولید محتوای متنی به تخصص و تجربه بستگی دارد.

✒️ تحول در حوزه تولید محتوا به بیرون و پلتفرم ها ارتباطی ندارد. این شما هستید که نرخ رو با کیفیت و تخصص خودتان تعیین می کنید و طرف مختار است بپذیرد یا رد کند؛ همانند مکانیک ماشین یا تعمیرکار لوازم خانگی یا هر شغل دیگر. تولیدکننده محتوا، نباید خودش با دست خودش ارزش کارش را پایین بیاورد. وقتی برای مقاله یک سایت پزشکی تا کلمه ای ۳۵۰ تومان هم نرخ داشته ایم، پس پرداختی پایین معنا ندارد.

۰ نظر

در محتوای رسانه‌ها، غرق نشویم!

✒️ صبح تا شب در اخبار و شبکه های اجتماعی هستند و تهش چیزی جز نگرانی و استرس و هیچ! نیست! بی خبر نباش از دوروبرت؛ اما در حد چند تیتر اصلی؛ نه بیشتر. به جای اتلاف وقتت در محتواهای بی ارزش یا سطحی که کنترلی روش نداری، روی چیزهایی تمرکز کن که در اختیارت هست. این رمز موفقیت و احساس خوشبختی از درون هست.

۱ نظر

موفقیت در تولید محتوا

موفقیت در تولید محتوا زمانی اتفاق می‌افتد که محتوا توسط مخاطب هدف به طور فعال دیده شود.

ادامه مطلب ۰ نظر

یک کتاب خوب برای آموزش برندسازی: برند ماندگار

برندسازی، فرآیندی مستمر و همیشگی هست.

ادامه مطلب ۰ نظر
درباره من
امام علی علیه‌السلام: خردهاى دانشمندان، در نوک قلم‌هایشان است.
امام صادق علیه السلام: دل، به نوشتن آرام مى‌گیرد.
با نویسندگی و تولید محتوای ارزشمند می‌توان به موفقیت رسید.
به یاد داشته باشیم: «کوشیدن نیازمند اطمینان از نتیجه نیست».

این وب‌گاه در سامانه‌ی پنجره واحد مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال ثبت شده است.
کد شامد:
1-1-776258-64-0-4
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان