سجاد رحیمی مدیسه

نویسندگی|تولید محتوا|کپی‌رایتینگ

سجاد رحیمی مدیسه

نویسندگی|تولید محتوا|کپی‌رایتینگ

سلام خوش آمدید

فضاى هر ظرفى در اثر محتواى خود تنگ‏‌تر می‌شود؛ مگر ظرفِ دانش که با تحصیل، فضاى آن بازتر می‌گردد و هر کس در حالِ طلبِ دانش مرگش فرا رسد، میان او و پیامبران تنها یک درجه تفاوت باشد و هر کس براى خدا دانش بیاموزد، در ملکوت آسمان‌ها به بزرگى یاد شود و گویند: براى خدا آموخت و براى خدا عمل کرد و براى خدا آموزش داد.
امام علی علیه‌السلام

به قول استاد بزرگواری: می‌دانم که نمی‌دانم!

از سال 1374 قلم به دست گرفتم و تا امروز که دارم این متن را می‌نویسم، از آن جدا نشده‌ام.

دغدغه‌های زیادی در خصوص توسعه و پیشرفت کشور و مردمان غیورش دارم. احساس مسئولیتی برای پرچم عزیز این آب و خاک دارم.

بسیار نوشتم؛ فراوان منزل عوض کردم؛ تجربه‌های زیادی کسب کردم؛ اما در نهایت باید در یک جا متمرکز می‌شدم.

به سرویس بیان اعتماد کردم و اینجا را شروع کردم. تا امروز دو کتاب نوشته‌ام و در حال حاضر که این مطلب منتشر می‌شوم، مشغول کار روی سومین کتابم هستم؛ تا خدا چه خواهد!

به راه بادیه رفتن به از نشستن باطل / و گر مراد نیابم به قدر وسع بکوشم

این روزها که تهدیدات بسیاری کشور عزیزم را آزار می‌دهد، تصور می‌کنم یاد گرفتن و مطالعۀ مستمر، بهترین راه برای قوی شدن خود و کسانی هست که مرا دنبال می‌کنند.

امروز همۀ ما وظیفه داریم برای آبادانی کشور و بهبود حال زندگی مردم بکوشیم و تلاش نماییم.

خدایا چنان کن سرانجام کار / تو خشنود باشی و ما رستگار

  • سجّاد رحیمی مدیسه

نویسندگی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سجاد رحیمی مدیسه

امام علی علیه‌السلام: خردهاى دانشمندان، در نوک قلم‌هایشان است.
امام صادق علیه السلام: دل، به نوشتن آرام مى‌گیرد.
با نویسندگی و تولید محتوای ارزشمند می‌توان به موفقیت رسید.
به یاد داشته باشیم: «کوشیدن نیازمند اطمینان از نتیجه نیست».