یک کتاب خوب برای بازاریابی: پنجاه اشتباه بزرگ در بازاریابی اطلاعات

پنجاه اشتباه بزرگ در بازاریابی اطلاعات یکی از بهترین کتاب‌هایی هست که اخیراً مطالعه کردم و آن را می‌توانم توصیه کنم. کتابی که بسیاری از مسیرهای رفته در حوزۀ بازاریابی محتوایی را نشان می‌دهد و دقیق و ساده، ارزیابی و مورد تحلیل قرار می‌دهد.

بسیاری مواقع صاحبان کسب و کار و مدیران فکر می‌کنند همۀ کارها را خودشان می‌توانند انجام دهند؛ در حالی که منابع و زمان محدود، چنین اجازه‌ای را به هیچ فردی نمی‌دهد که بخواهد همۀ چیزها، راه‌ها و تجربیات را دوباره کسب کند.

ما در هر فضا و فعالیتی که هستیم، یا باید چرخ را دوباره اختراع کنیم؛ یا کتاب‌های مناسب و مفید را در یک سیر منطقی و با برنامه مطالعه نماییم؛ و یا اینکه از متخصص آن حوزه کمک حرفه‌ای بگیریم.

پنجاه اشتباه بزرگ در بازاریابی اطلاعات-یک کتاب خوب برای یادگیری بازاریابی

در دنیای پرشتاب امروز، این اطلاعات است که هر انسان یا یک سیستم را به جلو حرکت می‌دهد و کمبود در این زمینه، سبب توقف و ایجاد هزینه‌های پیدا و پنهان فراوانی می‌شود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من
امام علی علیه‌السلام: خردهاى دانشمندان، در نوک قلم‌هایشان است.
امام صادق علیه السلام: دل، به نوشتن آرام مى‌گیرد.
با نویسندگی و تولید محتوای ارزشمند می‌توان به موفقیت رسید.
به یاد داشته باشیم: «کوشیدن نیازمند اطمینان از نتیجه نیست».

این وب‌گاه در سامانه‌ی پنجره واحد مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال ثبت شده است.
کد شامد:
1-1-776258-64-0-4
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان