سجاد رحیمی مدیسه

نویسندگی|تولید محتوا|کپی‌رایتینگ

سجاد رحیمی مدیسه

نویسندگی|تولید محتوا|کپی‌رایتینگ

سلام خوش آمدید

تشخیص محتوای اسپم برای موتورهای جستجویی که به دنبال ارائه محتوای باکیفیت و قابل‌اعتماد هستند، جزو چالش‌های همیشگی به‌حساب می‌آید. این در حالی است که با پیشرفت فناوری‌های مبتنی بر هوش مصنوعی مانند چت‌بات‌ها، استفاده از محتوای تولید شده توسط این مدل‌های زبان با پیچیدگی‌های به‌خصوصی همراه شده است.

توجه به محتوای تولید شده برای کاربر و اهمیت‌دادن به آن، یکی از شاخص‌های سیستم رتبه‌بندی محتوای مفید است، که به آن people-first-content گفته می‌شود. گوگل از مدیران سایت‌ها و نویسندگان می‌خواهد از تولید محتوایی که بدون درنظرگرفتن ارزش واقعی و نیازهای کاربران، برای بهبود رتبه در نتایج جستجو تولید می‌شود پرهیز کنند و آن را با خط‌مشی‌های کیفیت سیستم‌های خود مغایر می‌داند.

گوگل از الگوریتم‌های پیشرفته‌ای جهت شناسایی محتوای اسپم استفاده می‌کند که با شناسایی الگوهای مشکوک، دائماً در حال یادگیری و بهبود عملکرد خود است.

هرچند محتوای تولید شده توسط انسان به دلیل داشتن تفکر منحصربه‌فرد، تجربه عمیق و اطلاعات قابل‌اعتماد شانس بیشتری برای پذیرش توسط مردم دارد، بااین‌حال محتوایی که بتواند به نیازها و انتظارات مخاطبان پاسخ دهد و صحت و اصالت آن نیز قابل تصدیق باشد هرگز برخلاف دستورالعمل‌های گوگل نبوده است.

آنچه که این روزها محتوای هوش مصنوعی را از نوشته‌های یک نویسنده ماهر متمایز کرده، کیفیت پایینی است که روایت خوب و لحن مورد انتظار مردم را به همراه ندارد. بسیاری از سایت‌ها بر این باور هستند که صرفاً با درج محتوای هوش مصنوعی به همراه چند ویرایش ساده می‌تواند بهانه خوبی برای رتبه‌بندی باشد، در حالی ‌که اصلاً این‌طور نیست.

موتورهای جستجو به دنبال یافتن جواهرات پنهان از اعماق وب هستند و کیفیت یک محتوا را مانند انسان درک می‌کنند. وجود انبوه مقاله در سایت، به معنی رتبه‌بندی و اعتبار نیست و هرگز باعث شکل‌گیری تاپیک آتوریتی نمی‌شود. شما می‌توانید از هوش مصنوعی برای تولید محتوا بهره ببرید؛ اما توجه داشته باشید که باید در حوزه‌ای از آن استفاده کنید که توانایی تشخیص پاسخ درست از غلط را داشته باشید. بهترین روش این است که برای انجام تحقیقات، ایده‌پردازی و طوفان فکری از این ابزارها بهره ببرید و متن نهایی را خود با تکیه‌ بر مهارت و تجربه‌ای که دارید منتشر کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سجاد رحیمی مدیسه

امام علی علیه‌السلام: خردهاى دانشمندان، در نوک قلم‌هایشان است.
امام صادق علیه السلام: دل، به نوشتن آرام مى‌گیرد.
با نویسندگی و تولید محتوای ارزشمند می‌توان به موفقیت رسید.
به یاد داشته باشیم: «کوشیدن نیازمند اطمینان از نتیجه نیست».