سجاد رحیمی مدیسه

نویسندگی|تولید محتوا|کپی‌رایتینگ

سجاد رحیمی مدیسه

نویسندگی|تولید محتوا|کپی‌رایتینگ

سلام خوش آمدید

اتفاقاتی که در دنیای واقعی برای‌تان رخ می‌دهد، تاثیر قابل‌توجهی روی بینش ماشین‌ها از شما دارد. درک این جمله که چگونه رفتارها، تصمیم‌ها و شیوه زندگی یا تجارت ما روی کاری که در فضای وب انجام می‌دهیم می‌تواند روی شناخت ماشین‌ها از ما تأثیرگذار باشد، موضوعی مهمی است که این روزها بیشتر از هروقت دیگری موردتوجه قرار گرفته است.
با توسعه فناوری‌های مبتنی بر هوش مصنوعی که موتورهای جستجویی مانند گوگل و بینگ را دست‌خوش تغییرات بنیادی زیادی کرده، مبحثی به نام یادگیری ماشین را پیش روی ما قرار گرفت که صرفاً محدود به اطلاعات موجود در اینترنت و تولید پاسخ از آنچه که به آنها داده شده است، نیست.
سیگنال دنیای واقعی، انعکاسی از زندگی نسل بشر روی فضای وب است که در تمام زمینه‌ها از جمله دیجیتال مارکتینگ و شاخه‌های تخصصی آن مانند سئو ورود می‌کند.
به‌عنوان ‌مثال در شاخص‌های EEAT برای تولید محتوای حوزه YMYL به نویسنده‌های ماهری نیاز داریم که دانش زمینه‌ای و تخصص تجربی برای پرداختن به موضوعی اساسی را داشته باشند و یا برای اطمینان از اینکه نویسنده‌ای عادی می‌تواند درباره یک تاپیک به‌خصوصی محتوا بنویسد یا نه شواهد تجربه و اعتبار وی را در وب جستجو می‌کنیم.
موتورهای جستجویی مانند گوگل همواره بر اهمیت تولید محتوا برای کاربر تأکید می‌کنند، وجود نظرات تجربی مشتری‌هایی که محصولی را خریداری کرده‌اند را حائز اهمیت می‌دانند و صحبت‌کردن درباره برند شما در انجمن‌های گفتگو را در قالب راهکارهای رتبه‌بندی توصیه می‌کنند.
تمام این‌ها برای این است که ماشین‌ها باید بتوانند مهارت کافی برای یادگیری رفتار طبیعی انسان‌ها را داشته باشند؛ زیرا برای پاسخ‌گویی، تصمیم‌گیری و یا تولید هر چیزی نیازمند رفتار انسان‌گونه هستند. گوگل از شما می‌خواهد برای کاربر بنویسید؛ اما در واقع با این کار به این ماشین بزرگ کمک می‌کنید تا تعامل بین دو انسان را در قالب تعاملی واقعی درک کنند و در نتیجه خروجی بهتر و منطبق‌تری را از خود ابراز دارند.
این یعنی نتایج جستجو بر اساس نیازهای واقعی انسان‌ها تولید می‌شود، پاسخ‌های مولد با تنوع بهتری ارائه شده و این موتور جستجو را تبدیل به اکوسیستمی می‌کند که نیاز واقعی را می‌فهمد و بهترین پاسخ‌ها را از میان میلیاردها صفحه ارائه می‌دهد.
فعالیت‌های انسانی در دنیای واقعی نشان‌دهنده تمایلات، نیازها و ترجیحات حقیقی افراد است. این کارها می‌تواند شامل خریدوفروش محصولات، انتخاب خدمات، انتشار نظرات و تجربیات و حتی تعاملات اجتماعی باشند که در قالب فرمت قابل خواندن برای ماشین، به‌عنوان سیگنال‌های مهمی برای موتورهای جستجو و هوش مصنوعی عمل می‌کند.
چگونه می‌توانید مشتریان و مخاطبین خود را به سمت کسب‌وکار دیجیتالی که دارید هدایت کنید؟ خب پاسخ به این سؤال نیازمند زمان و پرداختن و سرفصل‌های مختلفی است؛ اما برای شروع می‌توانید به شیوه‌های دیجیتال مارکتینگ مانند کمپین‌های سوشال‌مدیا، تعامل افراد در بخش نظرات، صفحه درباره ما، وبینارها و ویدئوهای تخصصی، تولید محتوای مبتنی بر تخصص و تجربه فردی مانند الزامات review system و تمرکز روی آنچه که به‌عنوان آف پیج می‌شناسید اشاره کنیم که بخشی از ابتدای این مسیر به‌حساب می‌آید.
1. برای کاربر بنویسد، نه برای ماشین.
2. از روش‌های دیجیتال مارکتینگ برای توسعه کسب‌وکارتان در فضای دیجیتال بهره ببرید.
3. کمپین‌های آف پیج به‌صورت حرفه‌ای و مستمر ادامه دهید.
4. مشتریان خود را در وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی فعال کنید.
5. از نویسنده‌های واقعی درخواست کنید بر اساس تخصص و تجربه واقعی‌شان برای شما بنویسند.
6. شاخص‌های EEAT مانند شهرت برند، شواهد تخصص و تجربه و سیگنال‌های اعتبار و تخصص را در استراتژی‌های خود قرار دهید
7. کسب‌وکارتان را بر اساس اطلاعات واقعی و صادقانه برای موتورهای جستجو تعریف کنید.
8. در انجمن‌ها و فروم‌ها حضوری فعال داشته باشید و دانش یا تخصص خود را در قالب توصیه در اختیار مخاطبین‌تان قرار دهید.
9. از پتانسیل پلتفرم‌هایی مانند نقشه گوگل و قابلیت‌هایی که برای کسب‌وکارهای محلی دارند استفاده کنید.
10. به موتورهای جستجو کمک کنید تا شما را بشناسند و به شما اعتماد کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سجاد رحیمی مدیسه

امام علی علیه‌السلام: خردهاى دانشمندان، در نوک قلم‌هایشان است.
امام صادق علیه السلام: دل، به نوشتن آرام مى‌گیرد.
با نویسندگی و تولید محتوای ارزشمند می‌توان به موفقیت رسید.
به یاد داشته باشیم: «کوشیدن نیازمند اطمینان از نتیجه نیست».