سجاد رحیمی مدیسه

نویسندگی|تولید محتوا|کپی‌رایتینگ

سجاد رحیمی مدیسه

نویسندگی|تولید محتوا|کپی‌رایتینگ

سلام خوش آمدید

✍️ دلم برای نوروز تنگ شد.

بهتر بگویم: دلم برای نوروز و هفت‌سین‌های کودکی و نوجوانی‌مان زیاد تنگ شد.

انگار هر چه جلوتر رفتیم، زمانه بیشتر سخت گرفت؛ نمی‌دانم، شاید هم من زیاد سخت می‌گیرم.

ولی هر چه هست، نوروز را هنوز عاشقانه❤️ دوست دارم. حس مثبت و شادی که با تحویل سال از خود منتشر می‌کند، بی‌مانند است.

خودِ زندگی و اُمید است؛ خود محبت و عشق است؛ این رسم کهن ایرانی حقیقتن یکی از بزرگترین سرمایه‌های فرهنگی ماست که باید قدردانش باشیم و در زنده نگه‌داشتنش همیشه و بیش از گذشته، بکوشیم.

نوروز ۱۴۰۳ خدانگهدار.

همیشه در قلب و روح من، می‌مانی.

تو یادآور زیباترین لحظات و برهه‌های عمر و زندگیم هستی.

هر سال به یادم آوردی که زندگی هر چه قدر سخت شود، باز هم زییایی‌ها و دلخوشی‌هایی ارزشمند برای ادامه دادن دارد.

  • سجّاد رحیمی مدیسه

روزنوشته‌های آموزنده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سجاد رحیمی مدیسه

امام علی علیه‌السلام: خردهاى دانشمندان، در نوک قلم‌هایشان است.
امام صادق علیه السلام: دل، به نوشتن آرام مى‌گیرد.
با نویسندگی و تولید محتوای ارزشمند می‌توان به موفقیت رسید.
به یاد داشته باشیم: «کوشیدن نیازمند اطمینان از نتیجه نیست».