محتوای متنی با تقلید موفق نیست.

در تولید محتوای متنی تقلید و یا برنامه ریزی بدون مطالعه وجود ندارد.

در کنار سرعت تولید محتوا، کارآمدی محتوا هم اهمیت بسیاری دارد؛ چرا که اگر محتوای ما نتواند مخاطب را متقاعد کند، بازاریابی محصول هم به نتیجه نرسیده و در نهایت، فروشی رقم نخواهد خورد.

متأسفانه در بسیاری از پروژه‌های تولید محتوا که تولید محتوای متنی پایه و اساس آن محسوب می‌شود، کمیت قربانی کیفیت شده که نمود آن را در قیمت‌گذاری‌های کلمه‌ای و ریالی مشاهده می‌کنیم.

ارزش محتوای باکیفیت و برآمده از دل و جان یک نویسنده، فراتر از رقم‌های پایین و بی‌ارزش است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من
امام علی علیه‌السلام: خردهاى دانشمندان، در نوک قلم‌هایشان است.
امام صادق علیه السلام: دل، به نوشتن آرام مى‌گیرد.
با نویسندگی و تولید محتوای ارزشمند می‌توان به موفقیت رسید.
به یاد داشته باشیم: «کوشیدن نیازمند اطمینان از نتیجه نیست».

این وب‌گاه در سامانه‌ی پنجره واحد مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال ثبت شده است.
کد شامد:
1-1-776258-64-0-4
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان