سجاد رحیمی مدیسه

نویسندگی|تولید محتوا|کپی‌رایتینگ

امام صادق علیه السلام: دل، به نوشتن آرام مى‌گیرد.
با نویسندگی و تولید محتوای ارزشمند می‌توان به موفقیت رسید.
به یاد داشته باشیم: «کوشیدن نیازمند اطمینان از نتیجه نیست».

پیوندهای روزانه

سجاد رحیمی مدیسه

نویسندگی|تولید محتوا|کپی‌رایتینگ

برندسازی شخصی با تولید محتوای متنی

سه شنبه, ۱۱ مرداد ۱۴۰۱، ۰۱:۲۶ ق.ظ

برندسازی شخصی با تولید محتوای متنی و بازاریابی محتوایی ارتباط تنگاتنگی دارد.

حضور در فضاهای آنلاین بسیار اهمیت پیدا کرده است؛ اما پیش‌نیاز حضور موفق برای برندینگ شخصی، استفادۀ درست از داده‌هاست.

با توجه به اینکه سئوکارها و کلاً اهالی تکنولوژی آن‌چنان دست‌به‌قلم نیستند و در وادی دیگری سیر می‌کنند، روز به روز احتیاج مبرم به نویسندگان را بیشتر حس می‌کنند.

برندهای شخصی همیشه برای خلق تمایز و دیده شدن به قصه‌گوها نیاز دارند. پس اوضاع برای نویسنده‌های تندذهن و کارکشته آن‌چنان بد به نظر نمی‌رسد.

اهمیت برندسازی شخصی در میزان رشد و ترقی افراد و حوزه‌های حرفه‌ای زندگی یا کسب‌وکارشان، نمود دوچندان پیدا کرده است.

برندسازی شخصی با تولید محتوای متنی

تولید محتوای متنی سنگ پایۀ برندسازی شخصی است. اگر محتوای درست و مناسبی برای ارائه نباشد، برندی نیز برای شخص تشکیل نمی‌شود.

بستر صحیح تولید محتوا نیز بسیار اهمیت دارد. امروزه شبکه‌های اجتماعی، این توهم را به وجود آورده‌اند که محتوای اثربخشی را می‌توانند تولید و ماندگار کنند؛ در حالی که هیچ چیزی نمی‌تواند جایگزینِ سایت برای برندسازی شخصی شود.

۰۱/۰۵/۱۱
سجّاد رحیمی مدیسه

برندسازی شخصی

برندینگ شخصی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی