هزینهی تولید محتوای متنی اساساً نباید بر اساس کلمات مقایسه شود.
این نوع محاسبه، فقط یا مخصوص تازهکارهاست؛ یا اشخاصی که اساساً تولید محتوا را نفهمیدهاند و یا ارزشی برای کار خود قائل نیستند؛ و یا کسانی که تولید محتوا را یک شغل حرفهای نمیبینند.
خصوصاً تولید محتوای متنی را اصلاً نباید دست کم گرفت.
تولید محتوای متنی حتی توسط هوش مصنوعی هم به حاشیه نخواهد رفت؛ چرا که انسان با حواس و ذهن خود، محتوایی را میسازد و مینویسد که به مراتب قدرتمندتر و دارای جاذبهی بیشتری برای مخاطبان است.
پس توصیه برای سال جدید:
هزینه تولید محتوا به شکل کلمهای را به طور کل فراموش بفرمایید و خودتان، ارزش کار خودتان را تعیین کنید.
اگر یک پزشک یا مهندس یا به طور کلی: صاحب سرمایه، ارزش کار شما را پرداخت نکرد، چشم و کمر و سلامتی خود را ارزان نفروشید!