مدیرانی که حضور کمتری در محل کار دارند و در طول روز به کارمندان خود دسترسی مستقیم ندارند، باید اطمینان حاصل کنند که کارمندان بهرهور هستند.
مهارتهای خودمدیریتی از جنبههای متفاوتی به کارمندان کمک میکند. این مهارتها، کارمندان را قادر میسازد افکار و رفتار خود را در جهت دستیابی به اهداف مهم کاری کنترل کنند. اهدافی مانند کسب تخصص عملکردی، همکاری خوب با دیگران یا ارائه نتایج تجاری.
یک کارمند با مهارتهای خودمدیریتی میتواند بفهمد که چه چیزی جواب میدهد و تدابیر لازم را برای رفع مشکل انجام میدهد.
به این دلیل، استراتژیهای خودمدیریتی برای موفقیت در محیط کاری امروزی حیاتی هستند.
مطلب مرتبط: مدیریت انرژی در کنار مدیریت زمان