سجاد رحیمی مدیسه

نویسندگی|تولید محتوا|کپی‌رایتینگ

سجاد رحیمی مدیسه

نویسندگی|تولید محتوا|کپی‌رایتینگ

سجاد رحیمی مدیسه

امام علی علیه‌السلام: خردهاى دانشمندان، در نوک قلم‌هایشان است.
امام صادق علیه السلام: دل، به نوشتن آرام مى‌گیرد.
با نویسندگی و تولید محتوای ارزشمند می‌توان به موفقیت رسید.
به یاد داشته باشیم: «کوشیدن نیازمند اطمینان از نتیجه نیست».

این وب‌گاه در سامانه‌ی پنجره واحد مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال ثبت شده است.
کد شامد:
1-1-776258-64-0-4

۲۹ مطلب در اسفند ۱۴۰۲ ثبت شده است

بهار نزدیک است ... .

آیا فکر و ذهنمان را هم نو کرده‌ایم؟

سجّاد رحیمی مدیسه

هزینه‌ی تولید محتوای متنی اساساً نباید بر اساس کلمات مقایسه شود.

سجّاد رحیمی مدیسه

کتاب معرفی کردن را کار اصولی نمی‌دانم؛ چرا که اساساً تا انسانی خود و اهدافش را نشناسد و دغدغه‌ها و توانمندی‌های خود را به درستی درک نکند، تجویز هر کتابی برای او ممکن است آسیب‌زا یا ویران‌گر باشد.

معرفی کتاب‌های مفید برای مطالعه که امروز بسیار فراگیر و حتی تبدیل به یک مد و روش برای فالوور جمع کردن شده است، مشکلی را از مشکلات عمیق افراد حل نمی‌کند.

چه باید کرد؟ باید ابتدا خود را شناخت؛ سپس دغدغه‌ها و اهداف را؛ و در نهایت دست به انتخاب کتاب‌های خوب در طی یک مسیر درست و اصولی زد.

سجّاد رحیمی مدیسه

✍️ امروز از استادی ارجمند یک‌بار دیگر درس صبوری و سکوت را یاد گرفتم؛ شاید کلمه‌ی سال بعد همین "صبوری" یا "صبر" در امور زندگی و کارها باشد.

سجّاد رحیمی مدیسه

اگر مخاطبان شما با محتوای شما درگیر نباشند، چه باید کرد؟

پاسخ ساده است: باید بررسی و تحلیل نماییم چرا مخاطب با محتوای ما ارتباط برقرار نکرده است.

اصولاً یکی از زیربناهای فرآیند بازاریابی محتوایی، تفکر و تحلیل قبل از هر اقدام است که این آنالیز در اجرای فرآیند تولید محتوا و حتی بعد از آن نیز ادامه دارد.

 

سجّاد رحیمی مدیسه