در نویسندگی، نباید تکراری باشیم.

نویسندگی ارزش‌آفرین یعنی اینکه تکراری نباشیم.

وقتی تکراری نباشیم، قصه‌های تکراری هم برای دیگران تعریف نمی‌کنیم.

وقتی قصه‌هایمان جدید باشد، یعنی حرفی تازه برای گفتن به دنیا و آدم‌ها داریم.

و این، آغاز موفقیت ماست ...

۰ نظر

نویسندگی ارزش آفرین و حل مشکلات مخاطب

محتوای متنی چه دردی را دوا می‌کند؟

ادامه مطلب ۱ نظر

نویسندگی ارزش آفرین، بخشی از رسالت من است.

من فراتر از نوشتن و نویسندگی را نگاه می‌کنم.

نوشته‌های ما و محتواهای متنی باید مسأله‌ای را حل کند؛ خواه یک انسان مخاطب من باشد یا شرکت و یا سازمان و کسب‌وکار.

اگر نوشتن در هر فضایی را فقط برای ارضای میل خود در نظر بگیریم، حتی برای خودمان هم دستاورد نخواهد داشت؛ چه برسد برای مخاطب ما.

نویسندگی ارزش آفرین+آموزش نویسندگی+آموزش نویسندگی ارزش آفرین با سجاد رحیمی مدیسه

پس نوشتن باید ارزشی داشته باشد؛ و این ارزش در درجۀ اول به خودمان و سپس مخاطب نوشته‌هایمان برسد.

هدف نویسندگی در فضای آنلاین، فایده رساندن به دیگران است؛ وگرنه این همه دردسر برای نشر محتوا در اینترنت چه سود؟

۱ نظر

تخلص: قلم دست

به تاریخ بامداد هفتم آذر ۱۴۰۳، تخلص قلم‌دست را برای خود انتخاب نمودم.

امیدوارم همان‌طوری که در سی‌سال اخیر تلاش کردم امانت‌دار شایسته‌ای برای قلم در حد بضاعت و توانم باشم، خداوند نیز کمک دهد تا به رسالت خویش در این حوزه عمل نمایم. سجاد رحیمی مدیسه

۰ نظر
درباره من
امام علی علیه‌السلام: خردهاى دانشمندان، در نوک قلم‌هایشان است.
امام صادق علیه السلام: دل، به نوشتن آرام مى‌گیرد.
با نویسندگی و تولید محتوای ارزشمند می‌توان به موفقیت رسید.
به یاد داشته باشیم: «کوشیدن نیازمند اطمینان از نتیجه نیست».

این وب‌گاه در سامانه‌ی پنجره واحد مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال ثبت شده است.
کد شامد:
1-1-776258-64-0-4
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان