بیهدفی خدمات ویژه، در حقیقت قسمت قابل توجهی از موضوع است.
خدمات خوب انتظارات را برآورده میکند. تحقق وعدهای که به مشتری داده شده است.
خدمات ویژه پا فراتر از این میگذارد. این نوع خدمات ایجاد شده تا موجب شگفتی و لذت باشد. ارتباطی فراتر از یک تعامل ساده با گیرنده ایجاد میکند. نشانهای از توجه، احترام، سپاسگذاری و فراوانی.
به محض آنکه برایمان سوال شود که آیا میشود کمی از ویژه بودن کم کرد یا نه («کسی متوجه نمیشود») یا به دنبال پذیرش دیگران باشیم، دیگر به کمترین قانع میشویم.
ممکن است سازمان شما با جابهجایی به فضای آنلاین پول بسیاری ذخیره کرده باشد. بدون پرداخت هزینه اجاره، نگهداری یا مخارج کلی تسهیلات فروش محلی. در عوض یک راه برای اثبات پایداری و تعهد، سرمایهگذاری در خدمات ویژه است.
چرا که یک سرمایهگذاری است. نتیجه این سرمایهگذاری در وفاداری، بازاریابی دهان به دهان و همچنین رضایت کارکنان است. البته اگر درست انجامش دهید. یعنی باید تمام و کمال باشد. در غیر اینصورت خود را اذیت نکنید.