سجاد رحیمی مدیسه

نویسندگی|تولید محتوا|کپی‌رایتینگ

سجاد رحیمی مدیسه

نویسندگی|تولید محتوا|کپی‌رایتینگ

سلام خوش آمدید

شاخص تلاش مشتری، باید محاسبه دقیقی داشته باشد؛ زیرا شما اعداد مشخصی را دریافت کرده‌اید. فرض کنید یک نظرسنجی آنلاین با سؤال NPS و مقیاس 0-10 را در نظر گرفته‌اید و 100 پاسخ از مشتریان خودتان دریافت کرده‌اید. سیستم NPS بر اساس طبقه‌بندی که پاسخ‌دهندگان در آن قرار می‌گیرند، درصدی را به شما می‌دهد تا بدانید چند نفر با نوع فعالیت شما «مخالف یا Detractors» هستند، چند نفر «بی‌طرف یا Passives» و چند نظر دیگر در دسته «مروجان یا Promoter» قرار می‌گیرند.

برای محاسبه دقیق این درصدها، می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:
1. تمام پاسخ‌های نظرسنجی را در یک صفحه گسترده اکسل وارد کنید.
2. اکنون، پاسخ‌ها را به گروه‌های Detractors، Passives و Promoterها تقسیم کنید.
3. کل پاسخ‌های هر گروه را جداگانه جمع کنید.
4. برای به دست آوردن درصد، تعداد کل افراد هر گروه را در ۱۰۰ ضرب کنید.
5. درصد کل مخالفان را از درصد کل مبلغان کم کنید.

این امتیاز NPS شرکت شما است.

  • سجّاد رحیمی مدیسه

کسب و کار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سجاد رحیمی مدیسه

امام علی علیه‌السلام: خردهاى دانشمندان، در نوک قلم‌هایشان است.
امام صادق علیه السلام: دل، به نوشتن آرام مى‌گیرد.
با نویسندگی و تولید محتوای ارزشمند می‌توان به موفقیت رسید.
به یاد داشته باشیم: «کوشیدن نیازمند اطمینان از نتیجه نیست».