🎾دقیقه اول :
وقتی مشتری به دفتر یا فروشگاه ما میاد یا ما به نزد ایشان میریم ،اگه ظاهر و برخورمون مناسب و خوشامدگویی و کلاممون گرم و دوستانه باشه و بی معطلی بهش ثابت کنیم که هدفمون کمک بهشه تاثیر رفتار خوبمونو پیشاپیش در او به جا گذاشته ایم.
🎾دقیقه دوم :
اون شروع می کنه به نظاره کردن ما یا محل کارمون،اگه همه چیز از نظرش مرتب و تمیز بود و سرجاش قرار داشت ،کار تمومه، اطمینان داشته باش که ما و محل کارمون و مجموعه را پذیرفته.
🎾دقیقه سوم :
مشتری پیام هایی به مغزش ارسال میکنه مبنی بر اینکه فرد خوبی رو یافته، او درک خواهد کرد که با فرد حرفه ای روبروست و بدنبال نقاط مثبت و عکس العمل های آتی ماست.
مطلب مرتبط: تولید محتوا برای بستنی فروشی