سجاد رحیمی مدیسه

نویسندگی|تولید محتوا|کپی‌رایتینگ

سجاد رحیمی مدیسه

نویسندگی|تولید محتوا|کپی‌رایتینگ

سلام خوش آمدید

به احترام آنچه قلم می‌نویسد
و به پاس سال‌ها نگاشتن
روز قلم را به شما تبریک می‌گوییم.
برقرار بمانید و بنویسید.

روز قلم 1402 + به احترام قلم + دلنوشته در خصوص قلم

متن بالا که از خانه کتاب و ادبیات ایران برایم پیامک شد، خیلی شیرین بود و به دل نشست.

شاید تنها تبریک امروز به من بابت روز قلم، همین تبریک بود.

هم خوشحال شدم و هم ناراحت؛ خوشحال از جهت اینکه هنوز نویسندگی و قلم هست و ارزش داره؛ و ناراحت که چرا قلم که این همه در عظمتش نوشته شده و توصیه، باز هم مهجور هست.

روز قلم 1402

از قلم در زندگی به خیلی چیزها رسیدم و یکی از بهترین دوستان من در همۀ عمرم بوده؛ و هست.

از قلم خیلی چیزها یاد گرفتم؛ خیلی بغض‌های در گلو رو باهاش در میون گذاشتم و خیلی جاها، این قلم بود که من رو آروم کرد.

طوفان‌های روح خسته از این دنیای پر زرق و برق رو با قلم آرام کردم تا بتونم دوباره، مزۀ زندگی و نعمت‌های خدا رو بکشم.

هر جا از قلم کمک گرفتم، هیچ وقت پشیمان نشدم: مگر می‌شود انسان از چیزی که خدا به آن قسم خورده، پشیمان شود و نتیجه نگیرد؟

همیشه از خدا می‌خواهم تا آخرین لحظۀ عمرم، بتوانم قلم در دستم بگیرم؛ و چشم و جانم یاری دهد تا بتوانم بنویسم؛ و با همین قلم به سمت خدا پرواز کنم.

با قلم یاد گرفتم قلمی که در قلمرو قلب من قدم برندارد، محکوم به شکست است.

قلم، قدر و منزلتی دارد که خداوند نیز بدان قسم یاد کرده است، قدرتی دارد که آن را از خون شهدا بلندمرتبه‌تر کرده است و صاحبان قلم بدین مسلک اعتبار یافته‌اند که می‌نویسند. شاید دنیای دیجیتال قلم را کنار گذاشته؛ ولی نوشتن هرگز تمام نخواهد شد.

قلم زبان خداست؛ قلم امانت آدم است؛ قلم ودیعه عشق است؛ هرکسی را توتمی است و قلم توتم من است.
روز نورانیت قلم الهی مبارک باد!

مطلب مرتبط: به بهانه روز قلم سال ۱۴۰۱

نظرات (۱)

روز قلم بر شمایی که سال‌هاست می‌نویسی و می‌نویسی حسابی مبارک باشه، همچنین پیشاپیش هم عید غدیر مبارک 🌹🌹

پاسخ:
ممنونم عزیز بزرگوار.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سجاد رحیمی مدیسه

امام علی علیه‌السلام: خردهاى دانشمندان، در نوک قلم‌هایشان است.
امام صادق علیه السلام: دل، به نوشتن آرام مى‌گیرد.
با نویسندگی و تولید محتوای ارزشمند می‌توان به موفقیت رسید.
به یاد داشته باشیم: «کوشیدن نیازمند اطمینان از نتیجه نیست».