۴ گام تا یافتن مشتری با قدرت داستان‌گویی

داستان‌گویی بسیار وسیعه ولی برای شروع باید نحوه‌ی اثرگذاری داستان رو یاد بگیری.

سطوح تأثیرگذاری داستان بر مخاطب(از کم به زیاد)
🔹آگاهی
🔹به‌یاد‌ماندنی
🔹معنادار
🔹تحول‌آفرین

هر هدفی به یک سطح تأثیر خاص نیاز داره.
به عنوان یک داستان‌گو باید بدونی کجا از چه استراتژی استفاده کنی.

گام‌های رسیدن به مخاطب و مشتری با استفاده از سطوح داستان‌گویی:

۱- نظر مخاطبو جلب کنی
↲ چطور؟ با صحبت از چیزی که براش اهمیت داره.

۲- در ذهنش ماندگار بشی
↲ چطور؟ محتواتو با احساس گره بزن تا در حافظه برجسته بشه.

۳- مرز فکریشو جابجا کنی
↲ چطور؟ کاری کن تا با نگرش و بینشی جدید به اطرافش نگاه کنه.

۴- وادار به انجام کاری کنی که قبلا انجام نمی‌داد
↲ چطور؟ قانعش کن تا برای دستیابی به هدف و رؤیاهاش، تغییر رفتار بده.

💡مسیر جذب مشتری
خواننده ← دنبال‌کننده ← لید ← مشتری

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من
امام علی علیه‌السلام: خردهاى دانشمندان، در نوک قلم‌هایشان است.
امام صادق علیه السلام: دل، به نوشتن آرام مى‌گیرد.
با نویسندگی و تولید محتوای ارزشمند می‌توان به موفقیت رسید.
به یاد داشته باشیم: «کوشیدن نیازمند اطمینان از نتیجه نیست».

این وب‌گاه در سامانه‌ی پنجره واحد مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال ثبت شده است.
کد شامد:
1-1-776258-64-0-4
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان