✍️اگر نتوانید درباره محصولتان صحبت کنید، چه چیزی باقی میماند؟
دقیقا این سوالیست که کیندراهال در مورد داستانگویی محصول از مخاطبین خود میپرسد.
از نظر او فروشنده یا صاحب کسبوکار باید محصول خود را فراموش کند؛ زیرا زمانی که حرفی از محصول خود نمیزنیم، تمرکزمان برای مدت کافی به مشتری معطوف میشود. از مشکلات او با خبر میشویم، و با شناخت واضح معضلات او داستان ارزش محصول خود را با توجه به دغدغههای او بیان میکنیم، و اینگونه قادر خواهیم بود محصول خود را به نحو احسن بفروشیم؛ پس در پاسخ به سوال آغاز متن باید گفت: مشتری باقی میماند.
تنها سرمایه ما مشتریست، آن هم مشتریای که با شنیدن داستان محصول، توسط صاحب کسبوکار اغنا شود.