سجاد رحیمی مدیسه

نویسندگی|تولید محتوا|کپی‌رایتینگ

سجاد رحیمی مدیسه

نویسندگی|تولید محتوا|کپی‌رایتینگ

سلام خوش آمدید

✍️اگر نتوانید درباره‌ محصول‌تان صحبت کنید، چه چیزی باقی می‌ماند؟

دقیقا این سوالی‌ست که کیندراهال در مورد داستان‌گویی محصول از مخاطبین خود می‌پرسد.

از نظر او فروشنده یا صاحب کسب‌وکار باید محصول خود را فراموش کند؛ زیرا زمانی که حرفی از محصول خود نمی‌زنیم، تمرکزمان برای مدت کافی به مشتری معطوف می‌شود. از مشکلات او با خبر می‌شویم، و با شناخت واضح معضلات او داستان ارزش محصول خود را با توجه به دغدغه‌‌های او بیان می‌کنیم، و اینگونه قادر خواهیم بود محصول خود را به نحو احسن بفروشیم؛ پس در پاسخ به سوال آغاز متن باید گفت: مشتری باقی می‌ماند.

تنها سرمایه ما مشتری‌ست، آن هم مشتری‌ای که با شنیدن داستان محصول، توسط صاحب کسب‌وکار اغنا شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سجاد رحیمی مدیسه

امام علی علیه‌السلام: خردهاى دانشمندان، در نوک قلم‌هایشان است.
امام صادق علیه السلام: دل، به نوشتن آرام مى‌گیرد.
با نویسندگی و تولید محتوای ارزشمند می‌توان به موفقیت رسید.
به یاد داشته باشیم: «کوشیدن نیازمند اطمینان از نتیجه نیست».