اهمیت لحن محتوا در بازاریابی محتوایی

 ما باید برای خودمون لحن مشخصی داشته باشیم. تکه کلامی داشته باشیم یا به قول اینستاگرامی‌ها قبیله سازی کنیم تا همه ما رو با اون لحن بشناسن. اما تو و این انتخاب باید برند خودتون رو هم درنظر بگیرید!

برای انتخاب لحن مناسب اول باید درباره برندتون کاملا آگاهی داشته باشید، بعد برید سراغ مخاطب‌ها! اینکه مخاطب‌های هدف شما چه آدم‌هایی هستند. کدوم قشر از جامعه رو شامل میشه. تموم این موارد رو درنظر بگیرید و بعد بشینید با خودتون تصمیم بگیرید که چطوری میتونید صمیمانه و پرانرژی و با چه نوع لحنی باهاشون ارتباط برقرار کنید و براشون بنویسید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من
امام علی علیه‌السلام: خردهاى دانشمندان، در نوک قلم‌هایشان است.
امام صادق علیه السلام: دل، به نوشتن آرام مى‌گیرد.
با نویسندگی و تولید محتوای ارزشمند می‌توان به موفقیت رسید.
به یاد داشته باشیم: «کوشیدن نیازمند اطمینان از نتیجه نیست».

این وب‌گاه در سامانه‌ی پنجره واحد مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال ثبت شده است.
کد شامد:
1-1-776258-64-0-4
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان