یکی از معیارهای قدرتمند شدن هر کشوری، میزان فروش و صادرات محصولات تولیدی آن است.
بدون شک، تولید محتوا یکی از نیازهای اساسی بازاریابی و فروش هر محصولی است؛ چه برای فروش داخل در همان کشور و چه برای صادرات.
به عنوان مثال تولید محتوای آموزشی برای راهنمای استفاده از یک محصول را در نظر بگیرید. به خاطر دارید کدام محصول را سفارش دادید و راهنمایی داشت که لذت استفاده از مصرف مخصول را دو چندان کرد؟ و باعث شد حتی آن را به سایرین توصیه کنید؟
تولیدکننده اگر به این نکته توجه کند که باید مسیری صحیح و منطقی را برای تولید محتوا طی کند، عجله نخواهد کرد و با برنامهریزی درست، اقدام به تولید محتوا برای محصول/محصولات تولیدی خودش میکند.