سجاد رحیمی مدیسه

نویسندگی|تولید محتوا|کپی‌رایتینگ

سجاد رحیمی مدیسه

نویسندگی|تولید محتوا|کپی‌رایتینگ

سلام خوش آمدید

تبلیغات تراکتی بسیار بسیار شبیه هم شده‌اند و در همۀ آنها محتوا چند خدمت یا محصول است و آدرس و شماره تماس.

این محتواهای متنی تکراری، جذابیتی برای مشتری و بازار هدف ایجاد نمی‌کند:

چه فرقی بین این تراکت با ده‌ها تراکت دیگر هست؟ اصلاً از کجا باید به این تبلیغ اعتماد کند که بعداً پشیمان نشود؟

عمدۀ تبلیغات تراکتی فقط برای شکسته نشدن دل توزیع‌کننده گرفته و بعد از چند ثانیه رها می‌شوند؛ تأکید می‌کنم: چند ثانیه؛ اما برخی تراکت‌ها شانس ماندن در کیف یا جیب فرد را دارند و قصۀ واقعی در نگاه دوم اتفاق می‌افتد!

آیا نگاه دوم فرد یا یکی از نزدیکان او به تبلیغ، فایده‌ای برایش ایجاد می‌کند؟ جذابیتی دارد؟ یا خیر؟

آیا محتوای متنی روی تبلیغ تراکتی، پیشنهادی ویژه به او ارائه می‌کند؟

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سجاد رحیمی مدیسه

امام علی علیه‌السلام: خردهاى دانشمندان، در نوک قلم‌هایشان است.
امام صادق علیه السلام: دل، به نوشتن آرام مى‌گیرد.
با نویسندگی و تولید محتوای ارزشمند می‌توان به موفقیت رسید.
به یاد داشته باشیم: «کوشیدن نیازمند اطمینان از نتیجه نیست».

این وب‌گاه در سامانه‌ی پنجره واحد مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال ثبت شده است.
کد شامد:
1-1-776258-64-0-4