درک تبلیغات وقتی که به صورت علمی بهش نگاه کنیم، هم برای خودمان ارزشمندتر هست و هم میتونیم ازش به صورت حرفهای، کمک بگیریم.
امسال افتخار این رو داشتم که کتاب رویکرد شناختی به تبلیغات تلویزیونی و آگهی های بازرگانی نوشتۀ سرکار خانم انسیه پولادزاده را به عنوان یک هدیۀ ارزشمند دریافت و به صورت کامل مطالعه کنم؛ اگر چه الآن که دارم این مطلب رو مینویسم، مشتاق شدم که یکبار دیگه باز هم مروری بهش داشته باشم.
در ایران حال حاضر و در حوزۀ تبلیغات، معمولاً به سختی کتابهای خوبی پیدا میشه.
مطالعۀ این کتاب به من نشون داد که میتونه در جایگاه یک دستیار حرفهای، چراغ و کمک ما باشه برای درک هر چه دقیقتر عنصر تبلیغ در فرآیندهای بازاریابی و فروش.
خیلی از صاحبان کسبوکارها، به شکل غیر هدفمند، برنامههای تبلیغاتی رو برای خودشون تعریف میکنند. مطالعۀ این کتاب باعث میشه نه تنها در کسبوکار و تجارت که با هر رویکردی که به تبلیغات نیاز داریم، این کتاب بهمون کمک کنه و ما رو به عنوان مخاطبِ بهرهبردار، با روندهای جهانی پیوند بزنه؛ و این یعنی آغاز راه خلاقیت و نوآوری در فضاهای تبلیغاتی که بهش نیاز داریم.
وقتی این کتاب رو به اتمام رسوندم، دیدم به فضای تبلیغات بسیار گستردهتر و عمیقتر شد؛ خصوصاً که محتوا کاملاً از فضاهای تئوریک کم خاصیت فاصله گرفته و به فرآیندهای اجرایی در تبلیغ نزدیک شده که در نوع خودش منحصر به فرده.
اگر بخوام یک کتاب عالی در حوزۀ اهمیت نورومارکتینگ در تبلیغات(بازاریابی عصبی) رو پیشنهاد و توصیه کنم، قطعاً این کتاب رو معرفی میکنم به عنوان یکی از ابزارهای بسیار مهم و کلیدی.
اگر تمایل داشتید که این کتاب رو با 20% تخفیف تهیه کنید، با بنده تماس بگیرید.