سجاد رحیمی مدیسه

نویسندگی|تولید محتوا|کپی‌رایتینگ

سجاد رحیمی مدیسه

نویسندگی|تولید محتوا|کپی‌رایتینگ

سلام خوش آمدید

درک تبلیغات وقتی که به صورت علمی بهش نگاه کنیم، هم برای خودمان ارزشمندتر هست و هم می‌تونیم ازش به صورت حرفه‌ای، کمک بگیریم.

امسال افتخار این رو داشتم که کتاب رویکرد شناختی به تبلیغات تلویزیونی و آگهی های بازرگانی نوشتۀ سرکار خانم انسیه پولادزاده را به عنوان یک هدیۀ ارزشمند دریافت و به صورت کامل مطالعه کنم؛ اگر چه الآن که دارم این مطلب رو می‌نویسم، مشتاق شدم که یک‌بار دیگه باز هم مروری بهش داشته باشم.

در ایران حال حاضر و در حوزۀ تبلیغات، معمولاً به سختی کتاب‌های خوبی پیدا می‌شه.

کتاب رویکرد شناختی به تبلیغات تلویزیونی و آگهی های بازرگانی نوشتۀ انسیه پولادزاده+مشاوره تبلیغات در اصفهان

مطالعۀ این کتاب به من نشون داد که می‌تونه در جایگاه یک دستیار حرفه‌ای، چراغ و کمک ما باشه برای درک هر چه دقیق‌تر عنصر تبلیغ در فرآیندهای بازاریابی و فروش.

خیلی از صاحبان کسب‌وکارها، به شکل غیر هدفمند، برنامه‌های تبلیغاتی رو برای خودشون تعریف می‌کنند. مطالعۀ این کتاب باعث می‌شه نه تنها در کسب‌وکار و تجارت که با هر رویکردی که به تبلیغات نیاز داریم، این کتاب بهمون کمک کنه و ما رو به عنوان مخاطبِ بهره‌بردار، با روندهای جهانی پیوند بزنه؛ و این یعنی آغاز راه خلاقیت و نوآوری در فضاهای تبلیغاتی که بهش نیاز داریم.

وقتی این کتاب رو به اتمام رسوندم، دیدم به فضای تبلیغات بسیار گسترده‌تر و عمیق‌تر شد؛ خصوصاً که محتوا کاملاً از فضاهای تئوریک کم خاصیت فاصله گرفته و به فرآیندهای اجرایی در تبلیغ نزدیک شده که در نوع خودش منحصر به فرده.

اگر بخوام یک کتاب عالی در حوزۀ اهمیت نورومارکتینگ در تبلیغات(بازاریابی عصبی) رو پیشنهاد و توصیه کنم، قطعاً این کتاب رو معرفی می‌کنم به عنوان یکی از ابزارهای بسیار مهم و کلیدی.

اگر تمایل داشتید که این کتاب رو با 20% تخفیف تهیه کنید، با بنده تماس بگیرید.

  • سجّاد رحیمی مدیسه

سواد رسانه‌ای

کتاب خوب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سجاد رحیمی مدیسه

امام علی علیه‌السلام: خردهاى دانشمندان، در نوک قلم‌هایشان است.
امام صادق علیه السلام: دل، به نوشتن آرام مى‌گیرد.
با نویسندگی و تولید محتوای ارزشمند می‌توان به موفقیت رسید.
به یاد داشته باشیم: «کوشیدن نیازمند اطمینان از نتیجه نیست».