سجاد رحیمی مدیسه

نویسندگی|تولید محتوا|کپی‌رایتینگ

سجاد رحیمی مدیسه

نویسندگی|تولید محتوا|کپی‌رایتینگ

سلام خوش آمدید

اتلاف وقت را، حتی از وقتی‌که ده‌دوازده‌ساله بودم، آزاردهنده‌ترین چیز ممکن می‌دانم و همیشه سعی کرده‌ام از آن بگریزم.

داشتم فکر می‌کردم که طی سالیان گذشته هر بار که زمینه فکری و حرفه‌ای‌ام تغییر کرده، یک‌چیز در میان همه‌ی آن‌ها مشترک بوده و آن «خلق کردن» است.

خلق کردن، راهی است برای تلف نکردن بهترین لحظات عمرمان. با هر اثری که می‌آفرینیم چیزی به دنیا اضافه می‌کنیم.

من تنها در ساعاتی که چیزی خلق می‌کنم، لحظه‌ی حال و نهایت لذت زندگی را تجربه می‌کنم. در این، کیفیت اثر هیچ تأثیری بر این لذت ندارد.

یک سؤال همیشه در سرم می‌چرخد: آن‌ها که چیزی خلق نمی‌کنند، از ملال زندگی به ستوه نمی‌آیند؟

  • سجّاد رحیمی مدیسه

نکات توسعه فردی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سجاد رحیمی مدیسه

امام علی علیه‌السلام: خردهاى دانشمندان، در نوک قلم‌هایشان است.
امام صادق علیه السلام: دل، به نوشتن آرام مى‌گیرد.
با نویسندگی و تولید محتوای ارزشمند می‌توان به موفقیت رسید.
به یاد داشته باشیم: «کوشیدن نیازمند اطمینان از نتیجه نیست».