یکی از شالودههای پراهمیت کپیرایتنگ در ساختارهای به هم تنیدۀ تولید محتوا، عنوان محتواست.
اگر تیتر را ببازیم، همۀ محتواها را به احتمال زیاد باختهایم! البته عالیترین تیترها هم تضمینی برای موفقیت ما برای تأثیرگذاری برای مخاطب نیست؛ اما به هر حال قسمت شروعکنندۀ تأثیرگذاری برای مخاطبِ محتوا، تیتر و عنوانهای ماست.
امروز کتاب قهرمان عنواننویسی نوشتۀ محمد سلیمانی را مطالعه کردم و خدمت مخاطبان و دغدغهمندان دنیای کسبوکار پیشنهاد میکنم.(دانلود)
و البته باید بر حسب وظیفۀ تخصصی و حرفهای یادآوری کنم که: نه مسیر یادگیری انتهایی دارد و نه مطالعۀ کتاب، حد پایانی! شاد باشید و سرفراز.
سپاسگزارم جناب رحیمی عزیز