مدیران اگر توسعه پیدا نکنند، سازمان نیز پیشرفت را تجربه نخواهد نمود.
در این بین مسألۀ بسیار پراهمیت، محتوایی است که به مدیران ارائه میشود.
در عصر انبوه اطلاعات و دادهها، اهمیت وجود یک حلقۀ میانی بین مدیران و اطلاعات به شدت در هر سازمان و کسبوکاری احساس میشود.
هیچ مدیری از کمبود اطلاعات رنج نمیبرد؛ اما چه اتفاقی میافتد که مدیران در جا میزنند و میلی به رشد ندارند؟ کمبود زمان؟ نبود انگیزه؟ نبود یک موتور محرک؟ ... ؟
هر چه که هست، کمبودی وجود دارد و یک مرکز رشد و توسعه با وجود مدیران، کارشناسان و حتی مشاورین متخصص و متعهد، میتواند حلقۀ پیوند دهندۀ بین مدیران و اطلاعات باشد و به ایشان برای رشد کمک کند.