برنامه توسعه مدیران و اهمیت محتوا
مدیران اگر توسعه پیدا نکنند، سازمان نیز پیشرفت را تجربه نخواهد نمود.
در این بین مسألۀ بسیار پراهمیت، محتوایی است که به مدیران ارائه میشود.
در عصر انبوه اطلاعات و دادهها، اهمیت وجود یک حلقۀ میانی بین مدیران و اطلاعات به شدت در هر سازمان و کسبوکاری احساس میشود.
هیچ مدیری از کمبود اطلاعات رنج نمیبرد؛ اما چه اتفاقی میافتد که مدیران در جا میزنند و میلی به رشد ندارند؟ کمبود زمان؟ نبود انگیزه؟ نبود یک موتور محرک؟ ... ؟
هر چه که هست، کمبودی وجود دارد و یک مرکز رشد و توسعه با وجود مدیران، کارشناسان و حتی مشاورین متخصص و متعهد، میتواند حلقۀ پیوند دهندۀ بین مدیران و اطلاعات باشد و به ایشان برای رشد کمک کند.