هر چیزی نیاز به هدف داره! هدف که مشخص شد حالا براحتی میشه براش برنامه ریزی کرد. از خودتون بپرسید برای چی اصلا باید در شبکههای اجتماعی فعالیت کنید؟ هدفتون چیه؟ قراره با فعالیت مستمر داخل شبکه اجتماعی به چه نتیجهای برسید؟ اینکه مخاطب از اونجا به سمت سایت بیاد و درنهایت مشتری بشه؟ معمولا افراد اهداف زیر روی دارن:
- برندسازی و شناخته شدن در فضای بزرگتر و پربازدیدتر رقابتی
- انتقال مخاطب به سمت سایت
- تعامل بهتر و ارتباط سازنده با مخاطب و جذب آن
- افزایش فروش و افزایش نرخ بازدید سایت
محتواسازی برای شبکههای اجتماعی با سایت متفاوته! اینو با خودتون کاملا حل کنید. پس باید برنامهای برای تولیدمحتوای شبکههای اجتماعی داشته باشید. در واقع قراره یک سبک مشخص برای انتشار داشته باشیم. سبک مشخص یعنی چی؟ نوع ویژگیها و لحنی که برای تولیدمحتوا استفاده میشه و موجب جذب بیشتر مخاطب میشه!