سجاد رحیمی مدیسه

نویسندگی|تولید محتوا|کپی‌رایتینگ

سجاد رحیمی مدیسه

نویسندگی|تولید محتوا|کپی‌رایتینگ

سلام خوش آمدید

نکات مهم در انتخاب نام دامنه
در انتخاب دامنه خود حتماً به این نکته دقت کنید که مربوط به کسب و کار شما باشد. البته اسم دامنه سایت شما مربوط به حوزه کاری شما وقتی نیست امکان دارد در برندسازی شما مشکلی ایجاد کند. البته خیلی از کسب و کارها از نام های خیلی خاص استفاده می نمایند که اصلا شباهتی به کار آنها ندارد اما همواره پیشنهاد می گردد نام دامنه ای را انتخاب نمایید که مربوط با کسب و کار شما است.

این کار سبب می گردد مخاطبین شما آدرس سایت را همیشه به یاد داشته باشند و به این ترتیب برندسازی شما کمک می کند، تلاش کنید از نام های کوتاه در اسم دامنه خود بهره ببرید حداکثر ۱۰ کاراکتر خوب است هر اندازه نامه دامن کوتاه تر باشد راحت تر در ذهن مخاطب می‌نشیند و هر اندازه که بلندتر باشد، احتمال به وجود آمدن اشتباه تایپی هم امکان دارد بیشتر گردد.

از اسم های مخفف هم اصلاٌ استفاده نکنید. استفاده کردن از اسم های مخفف هم تنها در برخی از شرایط خاص جایز است به طور مثال آدرس سایت جشنواره وب و موبایل کشور به شکل مخفف است؛ چون امکان دارد بسیار طولانی گردد و این که برند خاصی هم نیست.

مطلب مرتبط: انتخاب دامنه مناسب برای سایت(2)

  • سجّاد رحیمی مدیسه

ابزار تولید محتوا

تولید محتوا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سجاد رحیمی مدیسه

امام علی علیه‌السلام: خردهاى دانشمندان، در نوک قلم‌هایشان است.
امام صادق علیه السلام: دل، به نوشتن آرام مى‌گیرد.
با نویسندگی و تولید محتوای ارزشمند می‌توان به موفقیت رسید.
به یاد داشته باشیم: «کوشیدن نیازمند اطمینان از نتیجه نیست».