شهرت الزاما برند بودن نیست. این باور اشتباهی است. یا مثلا قیمت زیاد محصول و خدمت شما دلیل بر برند لاکچری بودن شما نیست. برندها نسبت به محصولات مشابه خود ویژگیهای متفاوت و مشخصی دارند مثل:
پشت هر برند موفق و مانا داستان و فلسفه ای وجود دارد ، و آنها پایبند آن رسالت هستند. داستان برند
برندها اسم ، رسم و نشان متناسب با فلسفه و داستان برند خود دارند.
برندهای جذابیتهای بصری و زیبایی در خود را جدی میگیرند.
اصل پایه و اساسی در برند و برندسازی داشتن اصالت و تمایز است. آنها متفاوت هستند.
برندها خلاقیت ، جذابیت و نوآوری همیشگی دارند.
برندها پایبند به وعده ها و قولهای خود هستند و خدمات حین و پس از فروش باکیفیتی دارند.
برندها با کیفیت هستند، و کیفیت را وظیفه خود میدانند نه یک مزیت رقابتی خاص
برندهای موفق به دنبال فقط فروش بیشتر نیستند. بلکه سعی میکنند برای مشتریان خود: حل مسئله کنند ، خوشایند و گره گشا باشند ، و نهایتا در سبک زندگی افراد اثر بگذارند. این یعنی خلق ارزش ، درگیری احساس و ذهن مخاطبین هدف خود.
ما برندسازی میکنیم تا مشتریان هدف بجای انتخاب رقبا ما را انتخاب کنند. و خودشان داستان خوشحالی و رضایتشان را به دیگران تعریف کنند.