سودمندی برای دیگران و کمک به بهبود زندگی آنها فقط یک شعار نیست، بلکه مهمترین گام برای توسعه برند شخصی ماندگار است؛ بنابراین بهتر است بهترین آموختههایمان را در طبق اخلاص بگذاریم و عرضه کنیم.
امساک در ارائه چیزهای ارزشمندی که داریم، به این امید که فقط در انحصار خودمان باشند راه به جایی نمیبرد.
تنها با عرضهی ایدهها در دنیای واقعی است که میتوانیم ارزش واقعی آنها را بسنجیم. گشادهدستبودن در تولید محتوای متنی میتواند برند شخصی ما را با سرعت و کیفیت بیشتری توسعه دهد.
یک متخصص را در نظر بگیرید؛ مثلاً یک مدرس زبان انگلیسی. برندسازی شخصی چطور میتواند به این شخص کمک کند که در بین سایرین متمایزتر باشد و بهتر در ذهن مخاطبان بماند؟ این خیلی اهمیت دارد؛ خصوصاً در شرایط شلوغ و پررقابت امروز؛ برندسازی شخصی یعنی تمایز ارزشمند. تمایزی که باعث میشود متخصص بهتر دیده شود و در نتیجه درخواست بیشتری سمت او روانه شود و این یعنی قدرت و امکان چانهزنی بیشتر؛ یعنی قیمت بهتر؛ فروش بهتر و جایگاه بهتر در بازار؛ به شکل عامیانه: کاسبی عالی! البته شرافتمندانه و با صداقت و خلق ارزش که خودش بهترین تبلیغ خودش باشد. برندسازی شخصی یعنی یک دارایی معنوی ناملموس که هر روز با توجه یک متخصص، بزرگ و بزرگتر میشود.