برای تولید محتوا زحمت کشیده میشود؛ سرمایهگذاری انجام میشود؛ اما نتیجۀ لازم به دست نمیآید. مشکل از کجاست؟
دلیل این است که قوانین بازی تغییر کرده است و هر روز پیچیدهتر میشود.
بازی برای پیروزی در بازاریابی محتوایی، اکنون به معنای دو برابر کردن استراتژی است.
محتوایی که ایجاد میکنید، هیچ مزیت رقابتی پایداری برای کسب و کار شما ایجاد نمی کند. اینجاست که باید دنبال روشهای جدید باشیم تا مزیت رقابتی جدیدی را پیدا کنیم.
هر برنامۀ بازاریابی محتوایی نیاز به درک عمیق یک محصول دارد. اگر محصول را درست شناسایی نکنیم، نه برنامهریزی درستی برای آن خواهیم داشت و نه قادر به ارائۀ موفق آن در بازار فروش هستیم. واضح و مختصر بودن محتوای تولید شده نباید اولویت صرف باشد؛ اگر اختصار قادر به ایجاد تمایز با محتواهای مشابه نباشد، رویکرد موفقی نخواهد بود و در نتیجه محصول ما درست دیده نخواهد شد.