سجاد رحیمی مدیسه

نویسندگی|تولید محتوا|کپی‌رایتینگ

سجاد رحیمی مدیسه

نویسندگی|تولید محتوا|کپی‌رایتینگ

سلام خوش آمدید

فرد میاد کلی آگهی و تبلیغ می‌زنه برای فست فود و آخرش گلایه می‌کنه که چرا نتیجۀ مد نظر رو نگرفتم؟

خب یکی از دلایل مهم، ضعف در محتواهای متنی کار هست؛ این محتوای متنی در جای جای این مدل کسب‌وکار، اهمیت پیدا می‌کند.

فرض کنید مثلاً تصمیم دارید متن در مورد فست فود آماده و در آگهی و تبلیغات قرار بدهید. چه معیاری مد نظرتان به عنوان یک اولویت است؟ آیا متن تبلیغ فست فود مانند متن تبلیغ یک رستوران غذاهای سنتی هست؟ قطعاً خیر.

تولید محتوا برای فست فود+متن تبلیغ فست فود+متن تبلیغ فست فودی+متن تبلیغاتی برای جذب مشتری غذا+مشاور تولید محتوا برای فست فود

متن تبلیغ فست فودی ناشی از ایده و فکرهای جدید هست؛ نه اطلاعات رایگان و امتحان شده‌ای که در گوگل پیدا کنیم؛ چون متن تبلیغاتی برای جذب مشتری غذا، دسته‌بندی‌های متعددی دارد.

نظرات (۲)

  • اقای ‌ میم
  • مهم ترین مساله در یک متن تبلیغاتی اینه که از مخاطب بخوایم یه اقدامی انجام بده نه اینکه فقط اطلاع رسانی کنیم.

    پاسخ:
    ممنون.
    البته تبلیغ را نباید با فروش اشتباه بگیریم. خواستن از مخاطب بیشتر به مرحلۀ فروش نزدیک است تا تبلیغات و بازاریابی.
  • اقای ‌ میم
  • اقدام نباید حتما درخواست مالی باشه مثلا یه دندونپزشک میتونه در تبلیغ خودش درخواست معاینه رایگان داشته باشه

    پاسخ:
    جای بحث داره؛ بازاریابی یا بهتر بگویم: مارکتینگ؛ به این سادگی نیست و پیچیدگی‌های خودش را دارد. خود محصول رایگان دادن، دنیای بزرگی است که مجالش در این فضا نیست. ممنون.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    سجاد رحیمی مدیسه

    امام علی علیه‌السلام: خردهاى دانشمندان، در نوک قلم‌هایشان است.
    امام صادق علیه السلام: دل، به نوشتن آرام مى‌گیرد.
    با نویسندگی و تولید محتوای ارزشمند می‌توان به موفقیت رسید.
    به یاد داشته باشیم: «کوشیدن نیازمند اطمینان از نتیجه نیست».