بازاریابی گیاهان دارویی
زمین داشته باشیم؛ آب و بذر هم باشد؛ گیاه هم به عمل میآوریم؛ اما به چه کسی بفروشیم؟
خریدار محصول ما که یک گیاه دارویی باشد را از کجا پیدا کنیم؟
به نظر من صرف اطلاع داشتن از گیاهان دارویی پرکشش در بازار خرید و فروش، دلیل بر موفقیت بازار فروش آن و اقدام به کشت آن نیست.
در رقابت پیچیدۀ امروزی در هر بازار، این محتوای ماست که سبب میشه بتونیم بهتر و کمهزینهتر به بازارهای هدف نزدیک بشیم و بفروشیم.
البته بازاریابی محتوایی ما هم نقش مهمی در موفقیت محتواهای در ارتباط گرفتن با ذهن و قلب مشتریان دارد؛ تفاوتی هم نمیکند که محصول ما گران باشد یا ارزان.
