سجاد رحیمی مدیسه

نویسندگی|تولید محتوا|کپی‌رایتینگ

سجاد رحیمی مدیسه

نویسندگی|تولید محتوا|کپی‌رایتینگ

سلام خوش آمدید

مدیسه، پسوندی هست که در شناسنامۀ من است؛ منطقه‌ای از توابع لنجان استان اصفهان که قبلاً یک روستا بود و امروزی بخشی از یک شهر تحت مدیریت شهرداری باغشاد.

مدیسه+مدیسه کجاست+روستای مدیسه+مدیسه لنجان+سجاد رحیمی مدیسه

من زادۀ اهواز هستم و یک رگه‌ای از شیراز هم در خون من است؛ اما به هر حال اصل و اصالت را هیچ وقت نباید فراموش کرد؛ و این باور من است؛ خصوصاً که این شهر زادگاه مرجع عالیقدر جهان تشیع و اسلام و فخر کشورم، آیت‌الله سید أبوالحسن مدیسه‌ای اصفهانی(ره) است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سجاد رحیمی مدیسه

امام علی علیه‌السلام: خردهاى دانشمندان، در نوک قلم‌هایشان است.
امام صادق علیه السلام: دل، به نوشتن آرام مى‌گیرد.
با نویسندگی و تولید محتوای ارزشمند می‌توان به موفقیت رسید.
به یاد داشته باشیم: «کوشیدن نیازمند اطمینان از نتیجه نیست».