اسنپ چت در فضای بازاریابی محتوایی ایران، کارآیی چندانی ندارد.
بازاریابی محتوایی در ایران بیشتر از بستر پیامرسانهایی همچون تلگرام، واتساپ، ایتا(پیامرسان بومی مشابه تلگرام) و خصوصاً: اینستاگرام موضوعیت پیدا میکند.
اما اگر اثربخشی ماندگار و بلندمدت و دور از تکانههای اینترنتی و ساختاری و قوانین را بخواهیم مد نظر قرار دهیم، بدون شک وبسایت و محتوای متنی، محوریت کار است و بقیۀ ابزارها از جمله شبکههای اجتماعی در خدمت متون ما.
حتی تصویر و ویدئوهایی که وایرال میشود، از متن قدرتمند نشأت گرفته است.