چگونه داستان سرایی می تواند به شما کمک کند تا برند خود را به عنوان یک مرجع قابل اعتماد معرفی کنید؟
داستان سرایی در بازاریابی، یک نقطۀ شروع است؛ چرا که نهایی شدن فروش بستگی به فرآیندهای بعدی کار دارد.
بنابراین داستان سرایی برای فروش محصول نیز بستگی به سناریو و ایدههای خلاقانۀ ما در نشر و توزیع محتوا دارد.
الگوبرداری و تحلیل داستانهایی که در ذهن ما مانده، کمک فراوانی به فهم بهتر داستان خودمان میکند.
داستان را باید جدی بگیریم تا مخاطب را درگیر محتوایمان نماییم؛ یک درگیری از نوع مثبت.