بهترین ابزار برای تست A و B در بازاریابی محتوایی در اینترنت، فکر و محتوای متنی ماست که دو رویکرد متفاوت را برای دو دسته از مشتریان نشان داده و بازخوردها به ما نمایش داده خواهد شد.
روشهای و فرآیندهای بسیاری برای اجرای این تست در خصوص هر محصول یا خدمت وجود دارد که چگونگی اجرای آن کاملاً به سناریوی بررسی و پیشبینی شده در ذهن مجری بستگی دارد.
به نظر من به کار بردن واژهی بهترین برای تست A/B محصول صحیح نیست؛ چرا که رویکرد هر متخصص/مشاور/تیم اجرایی در این خصوص متفاوت و بر پایۀ دانش و تجربۀ مستقل قرار میگیرد.
ضمن اینکه هزینههای جبران نشده و یا موفقیت و شکست، در نهایت از همان دانش و تجربه حاصل خواهد شد.