در بازاریابی محتوایی، فقط صفحۀ اینستاگرام کافی نیست.

اینکه تنها یک صفحۀ اینستاگرام را به عنوان رسانۀ کسب‌وکار داشته باشیم، کافی نیست.

اصولاً اینستاگرام به تنهایی یک سیستم محسوب نمی‌شود.

بسیاری از عوامل دیگر هم در موفقیت بازاریابی محتوایی ما مؤثر هستند؛ از نحوۀ نوشتن کلمات و جملات در بروشور تبلیغاتی ما تا نحوۀ آدرس دادن به مشتری و چگونگی ارتباط با او.

حتی رفتار پس از خرید مشتری هم برای ما باید اهمیت داشته باشد: آیا او را باید رها کرد؟ چه برنامه‌ای برای مشتری پس از خریدش داشته باشیم؟

ما باید سیستمی طراحی کنیم که خودش برای خودش، ارزش بیافریند و رشد کند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من
امام علی علیه‌السلام: خردهاى دانشمندان، در نوک قلم‌هایشان است.
امام صادق علیه السلام: دل، به نوشتن آرام مى‌گیرد.
با نویسندگی و تولید محتوای ارزشمند می‌توان به موفقیت رسید.
به یاد داشته باشیم: «کوشیدن نیازمند اطمینان از نتیجه نیست».

این وب‌گاه در سامانه‌ی پنجره واحد مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال ثبت شده است.
کد شامد:
1-1-776258-64-0-4
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان