سجاد رحیمی مدیسه

نویسندگی|تولید محتوا|کپی‌رایتینگ

سجاد رحیمی مدیسه

نویسندگی|تولید محتوا|کپی‌رایتینگ

سلام خوش آمدید

۱. استفاده از شعارهای تأثیرگذار (Taglines)
جمله یا عبارتی کوتاه و به یادماندنی ایجاد کنید که هویت برند شما را منعکس کند.

مثال دم دستی: "همه چیز برای مشتری" یا "خلاقیت بی مرز".

۲. روایت‌گری برند (Storytelling)
با کلمات داستان برند خود را بیان کنید تا ارتباط عاطفی با مخاطب ایجاد شود.

مثال: "از یک ایدۀ کوچک تا تبدیل شدن به یک برند جهانی..."

۳. به کارگیری کلمات مثبت و انگیزشی
از واژه های الهام بخش مانند "پیشرو"، "متفاوت"، "اصیل" استفاده کنید تا حس اعتماد و ارزش را انتقال دهید.

مثال: "ما همراه شما برای ساختن آینده‌ای بهتر هستیم."

۴. شخصی سازی پیام‌ها (Personalization)
با خطاب قرار دادن مستقیم مشتری، حس نزدیکی ایجاد کنید.

مثال: "این پیشنهاد ویژه فقط برای شماست!"

۵. تأکید بر مزایا و ارزشهای منحصربه فرد
به جای ویژگی‌ها، روی فواید محصول/خدمت تمرکز کنید.

مثال: "با محصول ما، زمانتان را ذخیره کنید!"

این روشها به شما کمک می‌کنند تا با زبان و کلمات مناسب، جایگاه برندتان را در ذهن مخاطب تقویت کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سجاد رحیمی مدیسه

امام علی علیه‌السلام: خردهاى دانشمندان، در نوک قلم‌هایشان است.
امام صادق علیه السلام: دل، به نوشتن آرام مى‌گیرد.
با نویسندگی و تولید محتوای ارزشمند می‌توان به موفقیت رسید.
به یاد داشته باشیم: «کوشیدن نیازمند اطمینان از نتیجه نیست».

این وب‌گاه در سامانه‌ی پنجره واحد مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال ثبت شده است.
کد شامد:
1-1-776258-64-0-4