سجاد رحیمی مدیسه

نویسندگی|تولید محتوا|کپی‌رایتینگ

سجاد رحیمی مدیسه

نویسندگی|تولید محتوا|کپی‌رایتینگ

سلام خوش آمدید

طرح بازاریابی دیجیتال(Digital marketing plan ) به شما کمک می کند تا موثرترین استراتژی های بازاریابی دیجیتال را برای کسب و کار خود تعیین کنید و سپس آنها را عملی کنید.

بدون داشتن برنامه بازاریابی دیجیتال که به خوبی تعریف شده، احتمالاً در نهایت پولتان را هدر خواهید داد و تأثیری را که می خواهید در کسب و کار و همچنین مخاطب ایجاد نمی کنید.

یک طرح بازاریابی دیجیتال می تواند شامل اهداف تجاری، بازاریابی و استراتژی هایی باشد که برای دستیابی به آن اهداف استفاده می کنید همچنین جزئیاتی را مثل جدول زمانی، کانال های دیجیتال و موارد دیگر شامل خواهد شد.

بازاریابی دیجیتال از روزهای اولیه اینترنت به طور تصاعدی پیچیده تر شده است. در آن زمان، کسب و کارها به ندرت یک طرح بازاریابی دیجیتال ایجاد می کردند. و آنهایی که این کار را کردند، بیشتر بر روی وب سایت ها، تبلیغات بنری و بازاریابی ایمیلی تمرکز داشتند؛ اکنون، ده ها کانال و پلتفرم بازاریابی دیجیتال برای انتخاب دارید.

آیا باید روی SEO یا PPC تمرکز کنید؟ وبلاگ نویسی یا وبینار؟ شبکه های اجتماعی یا ایمیل؟ پادکست یا بازاریابی ویدئویی؟ واقعیت افزوده (AR) یا واقعیت مجازی (VR)؟ چقدر باید هزینه کنید و چه زمانی می توانید انتظار مشاهده نتایج را داشته باشید؟

تلاش برای انتخاب بهترین گزینه ها برای برند خود می تواند دلهره آور و حتی طاقت فرسا باشد،آنچه شما نیاز دارید یک طرح بازاریابی دیجیتال است.

  • سجّاد رحیمی مدیسه

بازاریابی محتوایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سجاد رحیمی مدیسه

امام علی علیه‌السلام: خردهاى دانشمندان، در نوک قلم‌هایشان است.
امام صادق علیه السلام: دل، به نوشتن آرام مى‌گیرد.
با نویسندگی و تولید محتوای ارزشمند می‌توان به موفقیت رسید.
به یاد داشته باشیم: «کوشیدن نیازمند اطمینان از نتیجه نیست».