ساختاردهی محتوای فنی برای مخاطبان غیرفنی!

تولید محتوا برای یک محصول فنی، باید همراه با تأکید بر مزیت‌ها و دقت در چگونگی چینش کلمات و جملات در بدنۀ متن/تصویر/ویدئو باشد.

مخاطبان غیرفنی دنبال پیچیدگی و تشریح عناصر مختلف یک محصول نیستند؛ بلکه دنبال راه حل و رفع مشکل/نیاز خود هستند.

یک مثال: چرا برای محصولات در دورۀ پس از کرونا خوب فروختند و برخی شکست خوردند؟ دلیل واضح است: چون راه حل‌‌های مناسبی برای نیاز مشتری داشتند یا نداشتند و همین پیروزی یا شکست آنها را رقم زد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من
امام علی علیه‌السلام: خردهاى دانشمندان، در نوک قلم‌هایشان است.
امام صادق علیه السلام: دل، به نوشتن آرام مى‌گیرد.
با نویسندگی و تولید محتوای ارزشمند می‌توان به موفقیت رسید.
به یاد داشته باشیم: «کوشیدن نیازمند اطمینان از نتیجه نیست».

این وب‌گاه در سامانه‌ی پنجره واحد مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال ثبت شده است.
کد شامد:
1-1-776258-64-0-4
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان