سجاد رحیمی مدیسه

نویسندگی|تولید محتوا|کپی‌رایتینگ

سجاد رحیمی مدیسه

نویسندگی|تولید محتوا|کپی‌رایتینگ

سلام خوش آمدید

در حال حاضر 4.32 میلیارد کاربر موبایل در سراسر جهان وجود دارد که نشان می‌دهد بیش از 90 درصد جمعیت حاضر در اینترنت برای آنلاین شدن از موبایل استفاده می‌کنند. ترافیک موبایل از 8.32 درصد در سال 2012 به 57.37 درصد در سال 2022 افزایش‌یافته است. باتوجه‌به تغییر میزان استفاده از موبایل، بهتر است با فناوری پیشرفته سایتتان را برای موبایل‌ها بهینه کنید و هم‌زمان با بزرگ‌تر شدن صفحه موبایل‌ها، عناصر بیشتری به وب‌سایتتان اضافه کنید.

متناسب‌سازی سایت برای رسانه‌ها از سال 2012 شروع شد. آن‌ها ابتدا برای دسکتاپ بهینه شدند و سپس با کوچک شدن صفحه موبایل‌ها، بعضی عناصرشان تطبیق داده شده و بعضی عناصرشان حذف شدند. حالا دیگر این بهترین رویکرد نیست. یادتان باشد که الزام امروز، فردا به یک مد زودگذر تبدیل می‌شود. هنر این است که پیش‌بینی کنیم چه چیزی در 3 تا 5 سال آینده همچنان ثابت باقی می‌ماند. استراتژی بهینه‌سازی سایت برای موبایل تضمین می‌کند که مخاطبان با دستگاه محبوبشان (موبایل) تجربه بهینه‌ای از سایت شما داشته باشند. افزایش زمان حضور کاربر در سایت، تشویق کاربر به اقدام و تلاش برای انتقال موثرتر پیام‌ برند، تجربه مخاطبان را ارتقا می‌دهد. با استفاده از قالب‌های SVG و WebP به نتایج واضح‌تر و سریع‌تری می‌رسید و بهتر است قالب‌های سنتی مانند JPG و PNG که روی صفحه‌های موبایل خراب نمایش داده می‌شوند را کنار بگذارید.

  • سجّاد رحیمی مدیسه

بازاریابی محتوایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سجاد رحیمی مدیسه

امام علی علیه‌السلام: خردهاى دانشمندان، در نوک قلم‌هایشان است.
امام صادق علیه السلام: دل، به نوشتن آرام مى‌گیرد.
با نویسندگی و تولید محتوای ارزشمند می‌توان به موفقیت رسید.
به یاد داشته باشیم: «کوشیدن نیازمند اطمینان از نتیجه نیست».