سجاد رحیمی مدیسه

نویسندگی|تولید محتوا|کپی‌رایتینگ

سجاد رحیمی مدیسه

نویسندگی|تولید محتوا|کپی‌رایتینگ

سلام خوش آمدید

👈همه مدیران برند دوست دارند اعتماد و وفاداری مشتریان‌شان را جلب کنند. برای همین، همیشه این سوال را می‌پرسند که چگونه می‌توانیم کاری کنیم تا مشتریان برندمان را دوست داشته باشند، به آن اعتماد کنند و به آن وفادار باشند؟
👈روهیت بارگاوا پس از طرح این پرسش می‌نویسد: برای این منظور می‌توانیم از مدل TRUST کمک بگیریم که اجزای آن عبارتند از: 
اعتماد (Trust)
👈نخستین گام برای تبدیل شدن به یک برند دوست‌داشتنی این است که اعتماد مشتریان‌مان را به دست بیاوریم. برای این منظور باید به وعده‌های برندمان در هر شرایطی پایبند باشیم و به مشتری نشان بدهیم تلاش می‌کنیم روز به روز بهتر شویم.
مرتبط بودن (Relevance)
👈در دومین گام برای تبدیل شدن به یک برند دوست‌داشتنی، باید به مشتریان‌مان ثابت کنیم که نیازها و خواسته‌های آنها را خوب می‌شناسیم و برندمان توانایی برآورده کردن آن نیازها و خواسته‌ها را دارد. برای این منظور، باید به حرف‌ها، نظرات و انتقادات مشتریان‌مان به خوبی گوش کنیم و آنها درباره نظرات‌شان گفتگو کنیم.
عدم خودخواهی (Unselfishness)
👈در سومین گام برای تبدیل شدن به یک برند دوست‌داشتنی، باید به مشتریان‌مان نشان بدهیم که یک برند بخشنده هستیم که فقط به فکر فروختن و کسب درآمد نیستیم. بهترین راه برای این منظور آن است که محتواهای جذاب، کاربردی و مفیدی را به صورت مستمر تولید و در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنیم.
سادگی (Simplicity)
👈در چهارمین گام برای تبدیل شدن به یک برند دوست‌داشتنی، باید به مشتریان‌مان ثابت کنیم که یک برند ساده و خودمانی هستیم. برای همین، باید ویژگی‌ها، منافع، مزایا و سایر موضوعات مرتبط با برندمان را با زبانی ساده و قابل فهم برای مشتریان توضیح بدهیم. همچنین باید فرایندها و روش‌های ارتباط مشتریان با برندمان را تا جای ممکن ساده طراحی کنیم.
زمان‌سنجی (Timing)
👈در پنجمین و آخرین گام برای تبدیل شدن به یک برند دوست‌داشتنی، باید پیام‌ها و پیشنهادات‌مان به مشتریان را در بهترین زمان به آنها ارائه بدهیم. برای مثال، وقتی تولد مشتری است، در همان روز برای او یک پیام تبریک بفرستیم. یا وقتی زمان تعویض کالای قبلی مشتری رسیده است، به او یک پیشنهاد جذاب برای پس دادن کالای قبلی و خریدن یک کالای جدید بدهیم.

مطلب مرتبط: بسته‌بندی صادراتی و اهمیت برندسازی تخصصی

  • سجّاد رحیمی مدیسه

کسب و کار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سجاد رحیمی مدیسه

امام علی علیه‌السلام: خردهاى دانشمندان، در نوک قلم‌هایشان است.
امام صادق علیه السلام: دل، به نوشتن آرام مى‌گیرد.
با نویسندگی و تولید محتوای ارزشمند می‌توان به موفقیت رسید.
به یاد داشته باشیم: «کوشیدن نیازمند اطمینان از نتیجه نیست».