سجاد رحیمی مدیسه

نویسندگی|تولید محتوا|کپی‌رایتینگ

سجاد رحیمی مدیسه

نویسندگی|تولید محتوا|کپی‌رایتینگ

سلام خوش آمدید

آینده برندینگ چیست؟
درک اینکه هوش مصنوعی چگونه باعث تقویت استراتژی‌های بازاریابی شما برای شناسایی تأثیرگذاران و اندازه‌گیری تأثیر واقعی آنها بر برند شما میشود، دیگر فقط یک انتخاب برای شما نیست، بلکه حالا یک ضرورت است؛ مانند Netflix که با تحلیل دقیق داده‌های کاربران خود، محتوایی شخصی‌سازی‌شده را ارائه می‌دهد تا تجربه‌ی مشتری را بهینه‌سازی کند، بازاریابان نیز می‌توانند از هوش مصنوعی برای افزایش تأثیر برند خود استفاده کنند.
 
دنیای جدید و جسورانه‌ای در انتظار ماست.
هوش مصنوعی دیگر فقط یک واژه برای دکور کردن معلومات ما نیست؛ بلکه واقعیتی است که دنیای کسب‌وکار، به‌ویژه در عرصه‌ی بازاریابی، را دگرگون کرده است. Coca-Cola  با استفاده از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل رفتار مشتریان، کمپین‌های تبلیغاتی هدفمندی را اجرا کرده و تأثیر چشمگیری بر افزایش فروش خودش را نتیجه گرفته است.
 
همه قصه درباره تأثیر است.
شاه کلید بازاریابی، ایجاد تأثیر است. اما چگونه می‌توان آن تأثیر را کشف کرد؟ و چگونه می‌توان تأثیرگذارانی را که بیشترین تفاوت را برای برند شما ایجاد می‌کنند، شناسایی کرد؟ و چگونه می‌توان ...

قصه ما با هوش مصنوعی اینجا جدی تر می‌شود.
هوش مصنوعی با تحلیل سریع و دقیق حجم عظیمی از داده‌ها، الگوها و روندهایی را که انسان‌ها ممکن است نادیده بگیرند، شناسایی می‌کند. این فناوری به ما کمک می‌کند تا تأثیرگذاران مناسب برای برندمان را شناسایی کرده و تأثیر واقعی آنها بر مخاطبانمان را محاسبه کنیم.
 
آیا هوش مصنوعی فقط اعداد را محاسبه می کند؟
پاسخ : خیر ، هوش مصنوعی می‌تواند به ما در درک احساسات و عواطف پشت داده‌ها کمک کند. این فناوری به ما امکان می‌دهد تا درک کنیم مخاطبان ما چه احساسی نسبت به برند و افراد تأثیرگذار برند دارند و چگونه این احساسات به تعامل و فروش تبدیل می‌شوند.
 
آینده برندینگ چیست؟
ترکیبی از استراتژی‌های بازاریابی مؤثر و هوش مصنوعی.

آیا خبرگی انسانی حذف می شود؟
خیر، هوش مصنوعی به این سادگی ها نمی تواند جایگزین خبرگی انسانی باشد ولی می‌تواند در تعامل با خبرگی به ابزار بسیار قوی برای راندن کسب و کارها تبدیل شود. به آینده برندینگ خوش آمدید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سجاد رحیمی مدیسه

امام علی علیه‌السلام: خردهاى دانشمندان، در نوک قلم‌هایشان است.
امام صادق علیه السلام: دل، به نوشتن آرام مى‌گیرد.
با نویسندگی و تولید محتوای ارزشمند می‌توان به موفقیت رسید.
به یاد داشته باشیم: «کوشیدن نیازمند اطمینان از نتیجه نیست».